HR 200+ Metrics - Magazine

Het resultaat van uw onderneming is af te lezen uit de loyaliteit en tevredenheid van klanten. Zij zullen hun mening kunnen geven over producten en diensten, maar ook over de processen van opdracht tot levering. Uw medewerkers maken het product en of de dienst, geven vorm aan de processen. De mate waarin uw medewerkers tevreden, betrokken en gelukkig zijn bepaalt het resultaat, de tevredenheid en loyaliteit van de klant. Het geluk van uw medewerkers is te meten in de reis die ze in uw organisatie maken, van begin tot eind. Daarvan vindt u een proeve in het boekje, voornamelijk harde data. Daag ons uit u te helpen uw data te ontsluiten, vorm te geven en met u de sturing daarvan te bepalen.

Gratis en vrijblijvend

Vul het formulier in wij nemen z.s.m. contact met u op om een afspraak te maken om het boekje langs te brengen. In dit gesprek overhandigen wij het boekje en kunnen wij  onze dienstverlening toelichten. Dit is geheel vrijblijvend en kost slechts 30 minuten van uw tijd (en een kopje koffie).

Breng mij dit boekje!