Wij realiseren duidelijk inzicht in uw volledige Employee Journey

Elke medewerker in een bedrijf maakt een reis. Of deze nu kort of lang is, medewerkers ervaren verschillende facetten tijdens hun dienstverband. De één uitgebreider of langduriger dan de ander. Het belangrijkste is om deze momenten te identificeren, te analyseren en te optimaliseren. Zo zorgt een organisatie voor betrokken en gemotiveerde medewerkers gedurende elk moment en fase van het dienstverband in een organisatie.
Maar waar moet je beginnen en hoe breng je alles in kaart? Vanuit iMa begeleiden wij organisaties en bouwen wij samen met u op naar een zo'n compleet mogelijk beeld. Alles met het vertrekpunt om de Employee Journey in kaart te brengen en te optimaliseren. Doordat bijna alle facetten gedigitaliseerd kunnen worden, ontstaat er veel daadkracht en invloed om de verschillende onderdelen te verbeteren.

Wij automatiseren en digitaliseren de complete employee journey (gefaseerd) waardoor er juist tijd overblijft voor persoonlijk contact en een verantwoord (en stabiel) aantal fysieke contactmomenten met medewerkers en management.

5 fases

Deze zijn niet persé een uitgangspunt voor iedere organisatie, maar geven een denkrichting om er één voor de eigen organisatie te ontwikkelen.

10 touchpoints

Er zijn er nog veel meer, maar deze geven een goede basis en eerste indruk om te kijken welke verschillende uitwerkingen een touchpoint kan krijgen. De touchpoints van het voortraject (branding, sollicteren, etc.) hebben we uitgewerkt onder apply.

Start vandaag met het in kaart brengen van de Employee Journey en vraag een gratis demo aan.