Wij realiseren duidelijk inzicht in uw volledige Employee Journey

Elke medewerker in een bedrijf maakt een reis, de Employee Journey. Of deze nu kort of lang is, medewerkers ervaren unieke en verschillende gebeurtenissen tijdens hun dienstverband. De één uitgebreider of langduriger dan de ander. Het belangrijkste is om deze momenten te identificeren, te analyseren en te optimaliseren. Zo zorgt een organisatie voor betrokken en gemotiveerde medewerkers gedurende elk moment en fase van het dienstverband.
Maar waar moet je beginnen en hoe breng je alles in kaart? Vanuit iMa begeleiden wij organisaties en bouwen wij samen met u aan de Employee Journey. We brengen de hele reis in kaart en werken met u aan de optimalisatie daarvan. Veel facetten daarin kunnen gedigitaliseerd worden. Daardoor ontstaat er veel commitment en invloed om de verschillende onderdelen te verbeteren.

De Employee Journey kan in fasen volledig geautomatiseerd en gedigitaliseerd worden. Enerzijds sluit dit aan bij de vaak jongere generatie, maar het waarborgt ook de consistentie en continuiteit. Hierdoor blijft er  juist tijd over voor het persoonlijke contact en een verantwoord (en stabiel) aantal eye to eye contactmomenten die er echt toe doen.

5 fasen

Iedere organisatie heeft zijn eigen fasen. Deze 5 geven een denkrichting om ze voor de eigen organisatie te ontwikkelen.

10 touchpoints

Er zijn er nog veel meer, maar deze geven een goede basis en eerste indruk om te kijken welke verschillende uitwerkingen een touchpoint kan krijgen. De touchpoints van het voortraject (branding, sollicteren, etc.) hebben we uitgewerkt onder apply.

Start vandaag met het in kaart brengen van de Employee Journey en vraag een gratis demo aan.